Congres Next in Finance

  • Leer van koplopers en disrupters in de financiële markt hoe je organisatie customer experience futureproof wordt!
  • Leer hoe je klantdata integreert en effectief inzet om de customer experience te verhogen
  • Met diverse praktijkvoorbeelden van customer journeys binnen financiële organisaties

Customer Experience Futureproof

  • 7 december 2022
  • Jaarbeurs Utrecht - Mediaplaza
  • ,- (excl. btw)
  • Contact

Zonder data, geen vooruitgang

In een snel veranderende omgeving boordevol transities, wet- en regelgeving en nieuwe spelers is het essentieel voor de financiële dienstverlening om de juiste data te verkrijgen en effectief in te zetten. Je wilt klanten op het juiste moment van relevante informatie voorzien op een persoonlijke manier. Door klantdata te integreren en effectief in te zetten, wordt de customer experience verhoogd. 

Tijdens het Next in Finance ‘Customer Experience Futureproof’ congres leer je van koplopers en disrupters in de financiële markt hoe je optimaal kunt profiteren van nieuwe datagedreven technologieën, zoals cloud, artificial intelligence (AI) en machine learning. Je wordt enerzijds uitgedaagd de balans te vinden tussen snel en flexibel opereren en anderzijds het gebruikmaken van de schaalgrootte, ervaringen en historische klantdata. Zo ontdek je hoe je organisatie de core business technologieën effectief kan inzetten en nieuwe data-gedreven technologieën, producten en processen kan introduceren om data-gedreven te opereren. Is jouw financiële organisatie er klaar voor om customer experience futureproof te worden?

Aanmelden

 

Next in Finance

Tijdens het Next in Finance ‘Customer Experience Futureproof’ congres komen jaarlijks verschillende professionals uit de financiële sector bij elkaar, om: 

  • Nieuwe inzichten en ideeën te krijgen & nieuwe Customer Experience (CX) netwerkcontacten te ontmoeten binnen de financiële sector
  • Te leren van koplopers en disrupters in de financiële markt. Zij delen hun praktijkervaringen en vertellen over de stappen die zij al hebben gezet maar ook over de uitdagingen waar zij tegenaan zijn gelopen.

Bekijk het programma

 

De volgende thema's komen aan bod:

  • Hoe data-driven klantinzichten je op weg helpen naar een klantgerichte benadering 
  • Hoe je data-analytics effectief inzet en de juiste vervolgacties onderneemt 
  • Welke (digitale) CX strategie en tools je inzet om je klanten te blijven boeien en binden in een snel veranderende wereld 
  • Hoe je snel experimenteert en opschaalt om de customer experience te optimaliseren 
  • Diverse praktijkvoorbeelden van customer journeys binnen financiële organisaties waar je van kunt leren 

Programma

 

09.00 uur

Ontvangst en registratie

Tijdens de registratie kun je de eerste contacten op doen onder het genot van een kopje koffie
 

09.30 uur

Opening door de dagvoorzitter

Jannie Benedictus, journalist, columnist en dagvoorzitter.
Ze schrijft veel over personal finance en werkte geruime tijd als (hoofd)-redacteur en uitgever van verzekeringsplatform am.
 

09.40 uur

Keynote

‘De human touch’ bij de ontwikkeling van customer experience

  • De connectie met de klant
  • De strategische rol van medewerkers bij het creëren van de customer experience
  • CX van de toekomst: klant-medewerker-technologie

Mirella Kleijnen, Hoogleraar Customer Experience Management, VU Amsterdam
 

10.05 uur

Keynote

Data transparantie 

  • Real-time inzicht voor klant 
  • Transparantie voor vertrouwen 
  • Technology- data- process driven
     

10.30 uur

Recharge & Go

Koffie- en theepauze
 

11.00 uur

Talkshow

Financiële organisaties CX futureproof?

  • Hoe zorg je voor meer betrokkenheid en loyaliteit vanuit klanten?
  • Hoe behoud je je klanten in een digitaal snel veranderende wereld?
  • Hoe blijf je onderscheidend?
     

11.30 uur

Breakout sessies
 

12.30 uur

Lunch
 

13.30 uur

Interactieve ronde tafel sessies

Ga samen in gesprek over verschillende vraagstukken op het gebied van data gedreven customer experience.

Data-gedreven optimalisatie 
  • Verbetering van de flow voor een gepersonaliseerd aanbod 
  • De integratie van klantbehoeften vanuit panels en analyse klantdata 
  • De weg naar centralisatie en stroomlijning van processen
De digitale klantreis
  • De inzet van AI op de manier en het moment waarop de klant het wenst
  • De omnichannel benadering van klantcontact
  • Experimenten met metaverse en avatars
     
De transitie van het contactcenter
  • Contactredenen, wensen en behoeften van klanten doorgronden
  • Inhoud en kwaliteit van klantgesprekken inzichtelijk door data-driven klantinzichten
  • Het Speech Lab: de plek om snel te experimenteren en efficiënt te schalen
     
De rol van de deelnemer in customer experience leadership 
  • De focus op deelnemers bij een pensioenfonds 
  • De rol van de klant in besluitvorming 
  • Concrete klantbeloftes 
Esther Keizer, Manager Customer Experience & Communication, Ahold Delhaize Pensioen

 
Van de rationele en emotionele klantreis naar concrete oplossingen
  • Grip op achterliggende consumentenbehoeften
  • Impact maken in de hele organisatie; hoe krijg je iedereen mee?
     

14.45 uur

Meet the experts of spin-offs across sectors

Hoe breng je verschillende ideeën tot uitvoering om aan de klantbehoefte te voldoen? En hoe komt een spin-off goed van de grond, ondanks de belangen van alle stakeholders?
 

15.30 uur

Recharge & Go

Koffie- en theepauze
 

16.00 uur

Keynote

Making Customer Experience Work 

  • Hoe maak je echt impact met (data driven) customer experience? 

Nienke Bloem, Certified Customer eXperience Professional (CCXP), certified trainer CX, mede auteur van het boek The CX Travel Guide

16.30 uur

Keynote

  • Goed gestructureerde data voor het nemen van slimmere beslissingen 
  • De ontdekkingstocht naar het verkrijgen van de juiste informatie 
  • Self-service business intelligence organisatiebreed

17.00 uur

Borrel & Bites

Ontmoet andere CX experts gedurende de netwerkborrel en ga weer met nieuwe ideeën en netwerkcontacten naar huis!

Sprekers:

img-Mirella Kleijnen
Mirella Kleijnen

Hoogleraar Customer Experience Management, VU Amsterdam

img-Jannie Benedictus
Jannie Benedictus

Journalist, columnist en dagvoorzitter

img-Esther Keizer
Esther Keizer

Manager Customer Experience & Communication, Ahold Delhaize Pensioen

img-Nienke Bloem
Nienke Bloem

Certified Customer eXperience Professional (CCXP), certified trainer CX, mede auteur van het boek The CX Travel Guide

Voor wie is dit congres bestemd?


Dit congres is speciaal ontwikkeld voor:
CEO, CCO, CMO, CTO,  CIO, CDO (Chief Digital Officer), E-commerce Manager, (Digital) Marketing Manager, Data Science Officer, Manager Customer Experience, Communicatie Manager, Online Manager, Data Manager, IT Manager en iedereen die geïnteresseerd is om de Customer Experience te optimaliseren.

Werkzaam bij:
Banken, Verzekeraars, Pensioeninstellingen en aanvullende financiele dienstverlening.

Datum en locatie

7 december 2022

Jaarbeurs Utrecht
Jaarbeursplein
3521 AL Utrecht

 

Jouw investering

Tickets t/m 30 september Na 30 september 2022
Werkzaam bij financiële instelling € 399,- (excl. btw) p.p. € 499,- (excl. btw) p.p.
Overig € 899,- (excl. btw) p.p. € 999,- (excl.btw) p.p.


Dit bedrag is inclusief koffie, thee en lunch. Daarnaast heb je toegang tot de digitale leeromgeving.

Inschrijven


Contact met ons?

Inge Zusterzeel
Programma Manager
inge.zusterzeel@euroforum.nl
 

Cornee van der Hijden
Strategic Partnership Manager
cornee.van.der.hijden@euroforum.nl
 

Sandra Donkers
Congresadviseur
s.donkers@euroforum.nl
Tel: 040 - 2 972 770

Opleiding op maat

Zou jij samen met jouw collega's één van onze opleidingen willen volgen, maar dan gericht op de eigen organisatie, situatie en wensen? Dan is Incompany zeker interessant! Samen stellen we een programma op en bepalen we datum/data, dagindeling(en) en locatie.

Waarom Incompany

  • De inhoud van deze opleiding wordt afgestemd op jullie organisatie en leerbehoeften
  • Ga met elkaar in gesprek (ook over lastige situaties)
  • De onderlinge betrokkenheid en motivatie stijgen aantoonbaar
  • Er is individuele benadering en ruimte voor persoonlijke vragen
  • Per opleiding wordt gezocht naar de best passende docent(en)
  • Het hele team is in één keer op hetzelfde kennisniveau
  • Planning van de cursus wanneer het jullie uitkomt
  • Mogelijk: individuele coaching on the job om doelen te complementeren

Vragen of meer informatie?

Lees meer over onze Incompany trainingen of neem vrijblijvend contact op met:

Guusje Verhoeven

Adviseur Incompany trainingen
E-mail: guusje.verhoeven@euroforum.nl
Tel: +31 40 29 74 974

Bence Berki

Adviseur Incompany trainingen
E-mail: bence.berki@euroforum.nl
Tel: +31 40 29 74 974

Via onderstaande knop kun je veilig, eenvoudig en snel inschrijven. Verzeker jezelf van deelname door op de onderstaande button te klikken.

 

Leg je deelname vast!
Veilig betalen

Persoonlijk advies nodig?

Hoi, Ik ben Sandra en ben een specialist op dit vakgebied. Je kunt mij bereiken via onderstaande gegevens of via de chat.

040 2972 770 sandra.donkers@euroforum.nl

Productaanbod

Schrijf je in voor de nieuwsbrief van vakgebied Financieel

Onze privacy-policy